NBD 3 Years On-Site Upgrade to Factory Warranty with Monitoring (W3YONSITENBD-SP-07)
ITCurry #: 0280J476 | Article #: W3YONSITENBD-SP-07-
SchermGeheugenGewichtProcessorHard DiskSSDSchermResolutieConnectiviteitGeheugenDesktopOSSchermTypeSnelheid ZwartSnelheid KleurenModelSnelheidVorm factorInterne / ExterneAantal poortenUplink / mediaMontage
- Alles bekijken
Bundles
Verwante producten
Product Informatie
Monitoring & Dispatch ontzorgt
Monitoring & Dispatch Service is een remote monitoring & troubleshoot dienst, garantie verlenging en on-site reparatie service in één. Zo kan de eindgebruiker zijn APC ups* op een betrouwbare, kostenefficiënte en zorgeloze manier op afstand te laten bewaken, maar ook snel on-site te laten repareren indien nodig.
Maximaliseert de beschikbaarheid
24/7 deskundige remote monitoring en troubleshooting door het Schneider Electric Connected Services Hub en on-site service inclusief benodigde onderdelen en arbeid, plus een pro-actief maandelijks risico rapport met kpi's en aanbevelingen minimaliseert de kans op downtime en/of onverwachte kosten. Indien een probleem niet direct op afstand kan worden verholpen, wordt een Schneider Electric monteur met (directe toegang tot) vervangingsonderdelen gestuurd om het probleem on-site te verhelpen (obv next business day).
Upgrade van de fabrieksgarantie
Deze 5 jaars Monitoring & Dispatch Service is tevens een verlenging van de standaard APC ups fabrieksgarantie naar respectievelijk 3 jaar. Omdat M&D ook vervangingsonderdelen omvat dient hij zodoende bij de initiële aanschaf van de UPS te worden aangekocht. Doordat de service zowel de reparatie kosten (arbeids-, installatie- en voorrijkosten), als ook de vervangingsonderdelen omvat, worden onverwachte kosten voorkomen.
*Een APC ups voorzien van SmartConnect of een netwerkkaart is vereist.
Omvang van Monitoring & Dispatch Services
Schneider Electric Remote services;
• Activeert de Monitoring & Dispatch service.
• Biedt 24/7 monitoring van aangesloten apparaten met Monitoring & Dispatch service-dekking.
• Maakt melding van alarmen aan de klant via de EcoStruxure IT-app.
• Maakt melding van incidenten aan de klant via de telefoon en/of EcoStruxure IT-app.
• Verzamelt data voor data-analyse.
• Zorgt voor maandelijkse en halfjaarlijkse rapporten inclusief KPI's, aanbevelingen en best practices.
Schneider Electric On-site services;
• Systeemstatus controleren en opnemen
Documenteert de systeemstatus bij aankomst op de site (d.w.z. online, bypass, verminderde capaciteit, enz.)
• Diagnostiseren
Bevestigt indien nodig het gemelde probleem.
• Reparatie
Vervangt alle onderdelen die niet werken zoals verwacht en repareer het systeem indien nodig.
• Test
Volledige functionele tests uitgevoerd nadat corrigerende maatregelen zijn genomen.
• Rapport opstellen en afleveren
Beschrijft het probleem en beschrijf de genomen corrigerende maatregelen. Een gedetailleerd rapport zal worden verstrekt.
• Recycling en verwijdering van componenten
Verzendt het vervangende product en geef een gefrankeerd retouretiket voor de gebruikte UPS, batterij of gerelateerde accessoire.
Verantwoordelijkheden van de klant
• Koop de Monitoring & Dispatch service voor de geselecteerde ups en stem het aantal af op de (optioneel verlengde) fabriekgarantie van de bijbehorende APC ups.
• Maak een EcoStruxure IT account aan en download, installeer en registreer de nieuwste versie van EcoStruxure IT Gateway.
• Download en installeer de EcoStruxure IT-app op uw mobiele apparaat.
• inventariseer de netwerkapparaten en selecteer degene die moeten worden aangesloten en bewaakt.
• Vermeld de contactgegevens van degene die 24/7 de notificaties van incidenten wil ontvangen en dus gecontacteerd mag worden door Schneider Electric. (En houdt deze up to date)
(Voor meer info/uitleg zie het statement of work document en het onboarding document)
Kenmerken | |
Aantal licenties | 1 licentie(s) |
Aantal jaar | 3 jaar |
Type product | opwaarderen |
Soort | Ter plaatse |
Servicetype | Next Business Day |
Service included | Onderdelen en arbeid |
Service-uren (hours x days) | 24x5 |
Ondersteuning ter plekke | Ja |
Web support | Ja |
Probleemoplossing | Ja |
Onderdelen vervangen | Ja |
Warranty | |
Base Warranty | Non Non |