1 Year NBD On-Site Upgrade to Factory Warranty with Monitoring & Dispatch (SmartConnect or NMC Required) (W1YONSITENBD-SP-01)
ITCurry #: 0280J487 | Article #: W1YONSITENBD-SP-01-
SchermGeheugenGewichtProcessorHard DiskSSDSchermResolutieConnectiviteitGeheugenDesktopOSSchermTypeSnelheid ZwartSnelheid KleurenModelSnelheidVorm factorInterne / ExterneAantal poortenUplink / mediaMontage
- Alles bekijken
Bundles
Verwante producten
Product Informatie
Ontzorgt
Monitoring & Dispatch Service is een remote monitoring dienst plus een on-site reparatie service die de eindgebruiker in staat stelt om zijn APC UPS op en betrouwbare en kosten efficiënte wijze te bewaken en te onderhouden (Een APC UPS met SmartConnect of netwerkkaart is vereist)
Blijf online
Door 24/7 deskundige monitoring door het Schneider Electric Connected Services Hub te combineren met on-site ondersteuning inclusief benodigde onderdelen en arbeid, minimaniliseert de dienst de kans op downtime. Indien een probleem niet op afstand kan worden verholpen, wordt een Schneider Electric monteur gestuurd (obv next business day) om het probleem on-site te verhelpen.
Upgrade van de fabrieksgarantie
APC's Monitoring & Dispatch Service is een add-on upgrade van de standaard (eventueel verlengde) fabrieksgarantie van een geschikte APC ups. Zodoende omvat de service de vervangingsonderdelen, want onderdeel van de fabrieksgarantie, maar ook de arbeids-, installatie- en voorrijkosten.
Omvang van Schneider Electric Services
SE Remote services;
• Activeert de Monitoring & Dispatch service.
• Biedt 24/7 monitoring van aangesloten apparaten met Monitoring & Dispatch service-dekking.
• Maakt melding van alarmen aan de klant via de EcoStruxure IT-app.
• Maakt melding van incidenten aan de klant via de telefoon en/of EcoStruxure IT-app.
• Verzamelt data voor data-analyse.
• Zorgt voor maandelijkse en halfjaarlijkse rapporten inclusief KPI's, aanbevelingen en best practices.
SE On-site services;
• Systeemstatus controleren en opnemen
Documenteert de systeemstatus bij aankomst op de site (d.w.z. online, bypass, verminderde capaciteit, enz.)
• Diagnostiseren
Bevestigt indien nodig het gemelde probleem.
• Reparatie
Vervangt alle onderdelen die niet werken zoals verwacht en repareer het systeem indien nodig.
• Test
Volledige functionele tests uitgevoerd nadat corrigerende maatregelen zijn genomen.
• Rapport opstellen en afleveren
Beschrijft het probleem en beschrijf de genomen corrigerende maatregelen. Een gedetailleerd rapport zal worden verstrekt.
• Recycling en verwijdering van componenten
Verzendt het vervangende product en geef een gefrankeerd retouretiket voor de gebruikte UPS, batterij of gerelateerde accessoire.
Verantwoordelijkheden van de klant
• Koop de Monitoring & Dispatch service voor de geselecteerde ups en stem het aantal af op de (eventueel verlengde) fabriekgarantie van de bijbehorende APC ups.
• Maak een EcoStruxure IT account aan en download, installeer en registreer de nieuwste versie van EcoStruxure IT Gateway.
• Download en installeer de EcoStruxure IT-app op uw mobiele apparaat.
• inventariseer de netwerkapparaten en selecteer degene die moeten worden aangesloten en bewaakt.
• Vermeld de contactgegevens van degene die 24/7 de notificaties van incidenten wil ontvangen en dus gecontacteerd mag worden door Schneider Electric. (En houdt deze up to date)
(Voor meer info/uitleg zie het statement of work document en het onboarding document)
Kenmerken | |
Aantal licenties | 1 licentie(s) |
Aantal jaar | 1 jaar |
Type product | opwaarderen |
Soort | Ter plaatse |
Servicetype | Next Business Day |
Service included | Onderdelen en arbeid |
Ondersteuning ter plekke | Ja |
Web support | Ja |
Probleemoplossing | Ja |
Onderdelen vervangen | Ja |
Warranty | |
Base Warranty | Non Non |