-
SchermGeheugenGewichtProcessorHard DiskSSDSchermResolutieConnectiviteitGeheugenDesktopOSSchermTypeSnelheid ZwartSnelheid KleurenModelSnelheidVorm factorInterne / ExterneAantal poortenUplink / mediaMontage
- Alles bekijken
Bundles
Verwante producten
Product Informatie
HP Hardware Support Onsite Service biedt remote ondersteuning en ondersteuning op locatie voor de gedekte hardware om de uptime van uw producten te verhogen.
U kunt kiezen uit meerdere ondersteuningsopties op verschillende niveaus met verschillende responstijden voor ondersteuning op locatie, call-to-repair tijden en dekkingsuren, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften.
Bij de serviceniveaus met call-to-repair helpen supportspecialisten de IT-manager om snel de oorzaak van een systeemprobleem op te sporen en te zorgen dat de hardware binnen de aangegeven tijd weer operationeel is.
Kenmerken | |
Soort | Ter plaatse |
Next Business Day (NBD) | Ja |
Service-uren (hours x days) | 9x5 |
Aantal jaar | 5 jaar |
Ondersteuning ter plekke | Ja |
Compatibiliteit | Designjet T930 36-in |
HP-segment | Bedrijf |
Leveranciersinformatie | |
Type ondersteuning | Onsite reparatie |
Plaats van service | Onsite |
Garantiedekking | Binnen garantie |
Dekkingsgegevens | Standaard werkdagen - 9 uur |
Duur | 5 jaar |
Reactietijd | Respons op volgende werkdag |
Servicemethode | Onsite reparatie |
Extra ondersteuningsmogelijkheid | Behoud van defecte media |
Type verzorgingspakket | Electronisch |
Dekkingsperiode | 60 maand(en) |
Type garantie | S |
Warranty | |
Base Warranty | Non Non |