-
SchermGeheugenGewichtProcessorHard DiskSSDSchermResolutieConnectiviteitGeheugenDesktopOSSchermTypeSnelheid ZwartSnelheid KleurenModelSnelheidVorm factorInterne / ExterneAantal poortenUplink / mediaMontage
- Alles bekijken
Bundles
Verwante producten
Product Informatie
HP Hardware Support Onsite Service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt u in staat de uptime van producten te verbeteren. U heeft keuze uit meerdere voorgedefinieerde servicelevel-opties met verschillende onsite responstijden, call-to-repair tijden en dekkingsvensters, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Serviceniveau-opties met call-to-repair tijden biedt IT-beheerders hulp van supportspecialisten die snel beginnen met het oplossen van systeemproblemen om te zorgen dat de hardware binnen een aangegeven tijd weer operationeel is.
Kenmerken | |
Aantal licenties | 1 licentie(s) |
Responstijd | 8 uur |
Aantal jaar | 1 jaar |
Ondersteuning ter plekke | Ja |
Leveranciersinformatie | |
Type ondersteuning | Onsite technische assistentie |
Plaats van service | Onsite |
Garantiedekking | Garantie-onafhankelijk |
Dekkingsgegevens | Standaard werkdagen - 9 uur |
Duur | 1ÿjaar |
Reactietijd | Opgelost binnen 2 werkdagen |
Servicemethode | Onsite reparatie |
Type verzorgingspakket | Electronisch |
Dekkingsperiode | 12 maand(en) |
Type garantie | S |
Warranty | |
Base Warranty | Non Non |