-
SchermGeheugenGewichtProcessorHard DiskSSDSchermResolutieConnectiviteitGeheugenDesktopOSSchermTypeSnelheid ZwartSnelheid KleurenModelSnelheidVorm factorInterne / ExterneAantal poortenUplink / mediaMontage
- Alles bekijken
Bundles
Verwante producten
Product Informatie
HPE Proactive Care is een geïntegreerde set reactieve en proactieve services die de stabiliteit en de prestaties van uw geconvergeerde infrastructuur verbeteren om een beter bedrijfsresultaat te halen. In een complexe geconvergeerde en gevirtualiseerde omgeving moeten veel componenten effectief samenwerken. HPE Proactive Care, dat speciaal ontworpen is om apparaten in deze complexe omgevingen te ondersteunen, biedt uitgebreide ondersteuning voor servers, besturingssystemen, hypervisors, storage, SAN's (storage area networks) en netwerken.
In geval van een service-incident biedt HPE Proactive Care u een efficiënte call-afhandeling, met toegang tot technische specialisten die van begin tot einde verantwoordelijk zijn voor uw case, om de impact op uw bedrijf zoveel mogelijk te beperken en u te helpen kritische problemen sneller op te lossen. Hewlett Packard Enterprise hanteert uitgebreide incidentenbeheerprocedures om complexe incidenten snel op te lossen. De technische oplossingenspecialisten die HPE Proactive Care support leveren, beschikken over geautomatiseerde technologie en tools om u te helpen de downtime te reduceren en de productiviteit te verhogen.
Als zich een incident voordoet, omvat HPE Proactive Care onsite hardwarereparatie als dat nodig is om het probleem te verhelpen. Er is keuze uit een reeks reactieve hardwaresupportniveaus om de service op de behoeften van uw bedrijf af te stemmen.
HPE Proactive Care biedt analyse van firmware- en softwareversies voor ondersteunde apparaten en levert u een lijst met aanbevelingen om uw door HPE Proactive Care gedekte infrastructuur op het aanbevolen revisieniveau te houden. Er worden regelmatig proactieve scans van de door HPE Proactive Care gedekte apparaten uitgevoerd om configuratieproblemen op te sporen. HPE Proactive Care rapporteert elk kwartaal incidenten om probleemtrends op te sporen en herhaling van problemen te voorkomen.
HPE Proactive Care maakt bij het verzamelen van configuratiegegevens en foutdata gebruik van remote supporttechnologie om sneller service te kunnen leveren. Voor de beste resultaten met deze supportservice is de nieuwste versie van remote supporttechnologie vereist.
Kenmerken | |
Aantal jaar | 3 jaar |
Soort | Ter plaatse |
Service-uren (hours x days) | 24x7 |
Responstijd | 4 uur |
Compatibiliteit | ProLiant DL580 Gen9 |
Warranty | |
Base Warranty | Non Non |